December 13, 2010 | In: Facebook

Ako využiť Facebook v cestovnom ruchu?

Hotel alebo penzión bez web stránky nemá šancu uspieť v konkurenčnom prostredí. Ale je naozaj iba web stránka nástroj na predaj ubytovania? Čo tak využiť nové média na propagáciu?

Výhodou je, že na Slovensku ešte stále málo hoteliérov pochopilo silu sociálnych médií a ak áno, tak iba tak, že si založia stránku na Facebook-u a nič viac nerobia. Stačí to? Nie!

Na Facebook-u si môžete vytvoriť ďalší online nástroj na predaj Vášho ubytovania a navyše môžete získať nových fanúšikov. Ako je to možné? Jednoducho. Ukážem Vám to na pár príkladoch.

1. ) Rybársky Dvor Piešťany

Aj vďaka riaditeľovi PhDr Branislavovi Širillovi sa Rybársky Dvor stal vôbec prvým zariadením v cestovnom ruchu, ktorý realizoval objednávky pobytov cez Facebook.

Facebook stránka Rybárskeho Dvoru obsahuje to najdôležitejšie čo potrebujete ak chcete byť úspešný na Facebook-u. Dôležitým krokom je vytvorenie landing page, v tomto prípade záložky Vitajte. Tá obsahuje všetko, aby ste nových fanúšikov oslovili a presvedčili ich, aby sa stali Vašimi fanúšikmi.

Výhodou landing page je v tom, že každý nový užívateľ, ktorý príde na Vašu stránku uvidí práve túto záložku. Takže máte príležitosť ich motivovať, aby sa stali fanúšikmi.

Spomínal som samotný predaj, takže k veci. Na predaj slúži záložka “rezervácia”. V hornej časti je výzva, aby sa užívateľ stane fanúšikom a zobrazí sa mu kód na 10% zľavu. Vy užívateľovi ponúknete zľavu, on sa za odmenu stane fanúšikom a navyše ešte priamo v záložke môže zrealizovať objednávku.
Kód sa zobrazuje len ľudom, ktorí sa stanú fanúšikmi. Tí, ktorí sa nestanú kód neuvidia.

Koľko dávate províziu cestovným agentúram? Okolo 10%? Toľko isto dáte aj na Facebook-u, ale okrem jedného zrealizovaného pobytu, môžete získať aj fanúšika, ktorý Vás môže zdieľať na nástenke alebo odporučiť priateľom. Samotný fanúšik Vám môže priniesť ďalších klientov.

Som preto rád, že podobné riešenie od nás využíva čoraz viac hotelierov. Riešenie nájdete už aj na stránke Wellness Hotela Patince alebo Hotel Máj v Piešťanoch .

Ak máte záujem využiť naše riešenie, ktoré je mimochodom cenovo dostupné každému nevýhajte nás kontaktovať.
hello@chbs.sk

pošli na vybrali.sme.sk Páčil sa ti článok? Tak ho pošli, alebo mu pridaj hlas na vybrali.sme.sk

Comment Form

O mne

Marketér, lektor, bloger, mudrlant a zanietenec do Facebooku. Články na tomto blogu vyjadrujú moje osobné postoje. Kontakt: michal(at)chbs.sk

Zaujímavé odkazy

Využívate bartrový obchod? Zaregistrujte sa na Bartrujeme a pridajte sa ku firmám, ktoré majú záujem o bartrový obchod.

Najnovšie komentáre

skuska