Január 26, 2010 | In: Marketing

E-mail marketing

Dnes po dlhej príprave som spustil ďaľšiu minisites venovanú e-mail marketingu. Nakoľko už dosť firiem a eshopov využilo e-mail marketing cez moju reklamnú agentúru, bolo len otázkou času, kedy spustíme aj pre tento náš produkt osobitnú minisites.

Od spustenia a osobitnej prevádzky tejto minisites si sľubujeme hlavne zvýšenú návštevnosť a hlavne zvýšenie objednávok na e-mail marketing. Tak ako tomu bolo aj v prípade reklamy na Facebook, kde sme tiež spustili osobitný web venovanú len propagácii na Facebook. Tam už sa úspech dostavil, dúfam len, že aj directemail.sk bude nasledovať.

Tiež je našim cieľom vybudovať z našich služieb osobitné značky, ktoré budú vystupovať samostatne. Je jednoduchšie budovať jednotlivé značky osobitne ako budovať reklamnú agentúru ako celok. Uvidíme po čase či náš krok bol krokom do predu alebo späť.

E-mail marketing je nie len efektívny ale aj cenovo prijateľnejší ako iné reklamné systémy. Nie len, že umožňuje zaslať klientom aktuálnu ponuku, akciu ale aj napríklad blahoželanie v prípade sviatku, vianoc alebo nového roka. V prípade, že užívateľ pri registráii vyplní aj svoje údaje (meno a priezvisko) vieme mu zaslať personalizovaný e-mail, ktorý vzbudí väčší záujem ako neadresný e-mail.  Taktiež môžeme ponúknuž klientom (hlavne eshopom) našu databázu 92 tisíc uživateľov, ktorí súhlasili so zasielaním reklamných správ. Z tohto dôvodu sme si prenajali aj 2 ďaľšie SMTP servere, aby e-maily nekončili s SPAM koši a neznižovali účinosť našich kampaní.

Pre klientov nezabezpečujeme len samotné rozsposlanie ale full servisové služby. Ako príprava reklamného e-mailu, či už čisto reklamný text alebo HTML mail, ale aj oslovenie kontaktov, aby vyjadrili súhlas so zaslaním reklamného e-mailu. Súhlas je možné získať telefonicky alebo e-mailom. Po skončení kampane každá klient obdrží podrobný výstup v podobe štatistík úspešnosti kampane.

Klient sa tak nemúsi naozaj starať o nič, a plnohodnotne sa venovať podnikaniu.

pošli na vybrali.sme.sk Páčil sa ti článok? Tak ho pošli, alebo mu pridaj hlas na vybrali.sme.sk

Comment Form

O mne

Marketér, lektor, bloger, mudrlant a zanietenec do Facebooku. Články na tomto blogu vyjadrujú moje osobné postoje. Kontakt: michal(at)chbs.sk

Zaujímavé odkazy

Využívate bartrový obchod? Zaregistrujte sa na Bartrujeme a pridajte sa ku firmám, ktoré majú záujem o bartrový obchod.

Najnovšie komentáre

skuska