December 21, 2010 | In: Marketing
Email – ako to pohnojiť?
Dnes mi pristál v emailovej schránke email od spoločnosti web2media. Nebolo by na tom nič čudné, keby . . . 1. Neviem prečo mi email prišiel. Nie som klientom web2media a ani nezobrazujem ich reklamy. Tie som najprv chcel, zaregistroval som sa na ich webe, ale namiesto človeka čo má na starosti webmastrov sa mi ozvala slečne s ponukou inzercie. Takže od vtedy nemám na web2media dobré spomienky.
2. Zverejnenie kontaktov. Slečna asi skopírovala všetky kontakty a dala ich do kópie. Nie do skrytej ako by ste si mysleli, ale do normálnej kópie. A tak si teraz môžem pozrieť pravdepodobne všetkých s ktorými web2media spolupracuje. Super!
Takže ak sa chystáte aj Vy posielať podobným štýlom PF a nemáte server na hromadné odosielani emailov, uveďte príjemcov aspoň do skrytej kópie.
1 Response to Email – ako to pohnojiť?
Lukáš
December 21st, 2010 at 21:50
tomu sa hovorí poriadny amaterizmus