December 21, 2010 | In: Marketing

Email – ako to pohnojiť?

Dnes mi pristál v emailovej schránke email od spoločnosti web2media. Nebolo by na tom nič čudné, keby . . .  1. Neviem prečo mi email prišiel. Nie som klientom web2media a ani nezobrazujem ich reklamy. Tie som najprv chcel, zaregistroval som sa na ich webe, ale namiesto človeka čo má na starosti webmastrov sa mi ozvala slečne s ponukou inzercie. Takže od vtedy nemám na web2media dobré spomienky.

2. Zverejnenie kontaktov. Slečna asi skopírovala všetky kontakty a dala ich do kópie. Nie do skrytej ako by ste si mysleli, ale do normálnej kópie.  A tak si teraz môžem pozrieť pravdepodobne všetkých s ktorými web2media spolupracuje. Super!

Takže ak sa chystáte aj Vy posielať podobným štýlom PF a nemáte server na hromadné odosielani emailov, uveďte príjemcov aspoň do skrytej kópie.

pošli na vybrali.sme.sk Páčil sa ti článok? Tak ho pošli, alebo mu pridaj hlas na vybrali.sme.sk

1 Response to Email – ako to pohnojiť?

Avatar

Lukáš

December 21st, 2010 at 21:50

tomu sa hovorí poriadny amaterizmus

Comment Form

O mne

Marketér, lektor, bloger, mudrlant a zanietenec do Facebooku. Články na tomto blogu vyjadrujú moje osobné postoje. Kontakt: michal(at)chbs.sk

Zaujímavé odkazy

Využívate bartrový obchod? Zaregistrujte sa na Bartrujeme a pridajte sa ku firmám, ktoré majú záujem o bartrový obchod.

Najnovšie komentáre

skuska