Marec 1, 2011 | In: Facebook, Marketing

Hľadali sme kreatívca

Spoločnosť PosAm nás oslovila, aby sme jej pomohli s propagáciou ich pracovnej ponuky na Facebook-u. Prvý plán bol, že pracovná ponuka bude uverejnená na web stránke klienta a budeme ju propagovať pomocou PPC reklamy na Facebook-u.

My sme však prišli s nápadom celý proces urobiť priamo na Facebook-u. A tak sme vytvorili stránku PosAm do ktorej sme vložili záložku “hľadá sa”. V záložke bola uverejnená celá pracovná ponuku a zároveň možnosť poslať svoje cévečko do PosAm.

A potom už išlo samo, zmienky na blogoch, odkazy z Facebook stránok, tweety na twitteri atď. A aké sú výsledky? Nech sa páči video.

A prečo práve Facebook a nie napríklad pracovné portály? Z rôznych pracovných portálov Vám príde množstvo životopisov, ktoré sú však väčšinou nepoužiteľné. My sme sa však rozhodli hľadať kreatívca cez Facebook preto, aby sme ich oslovili v ich “domácom” prostredí. Čo sa nám podarilo, namiesto 100 nekvalitných životopisov prišlo síce len 12, ale o to kvalitnejších. Podľa informácií čo mám, bol s každým uchádzačom uskutočnený osobný pohovor. Aj to svedčí o kvalite prijatých životopisov.

pošli na vybrali.sme.sk Páčil sa ti článok? Tak ho pošli, alebo mu pridaj hlas na vybrali.sme.sk

Comment Form

O mne

Marketér, lektor, bloger, mudrlant a zanietenec do Facebooku. Články na tomto blogu vyjadrujú moje osobné postoje. Kontakt: michal(at)chbs.sk

Zaujímavé odkazy

Využívate bartrový obchod? Zaregistrujte sa na Bartrujeme a pridajte sa ku firmám, ktoré majú záujem o bartrový obchod.

Najnovšie komentáre

skuska