September 8, 2011 | In: Podujatia&akcie

Manager Expo – konferencia na tému Social Media Marketing & Time Management

Čo vznikne keď sa pár ľudí rozhodne spojiť dva fenomény dnešnej doby – sociálne médiá a Time Management? Dve konferencie v jednom – MANAGER EXPO. Konferencia sa uskutoční 6. až 8. októbra v Senci. 

Celkovo sa na konferencii predstaví 31 spíkrov a budete môcť vzhliadnuť 36 prednášok.


Štvrtok bude venovaný workshopom o GTD, kde vás najskôr Petr Mára oboznámi s GTD a následne bude pokračovať Lukáš Gregor so svojim workshopom na tému “Hlbšie do problematiky GTD”.  Súčasne budú prebiehať aj workshopy pod taktovkou kouča Petra Lorenza na tému “Tajomstvo úspešných lídrov” a poobede zas Marek Spurný so “7 Návykov skutočne efektívnych ľud”.
Ak neviete, prečo by ste sa mali zúčastniť workshopov a prednášok o Time Managemente tak sledujte Facebook stránku, kde odpoveď nájdete.

Piatok sa v sále A. bude rozoberať social media marketing a všetko s ním spojené a v sále B. zas Time management. Vybrať prednášky, ktoré budú zaujímavé a ktoré by ste nemali zmeškať by bolo naozaj náročné, preto ich nebudem radšej vymenovávať. :) Sám ešte nie som rozhodnutý, ktoré navštívim a ktoré budem musieť vynechať. Michal Pastier, Pavol Magic, Peter Fabor, Juraj Sasko, Fero “Alian” Volár, Mišo Truban, ale aj ďalší napovedajú, že to bude naozaj stáť za to.  Najlepšie bude keď si pozriete zoznam prednášok a spíkrov priamo na webe Manager Expo  a vyberiete si tie svoje.

V piatok večer sa uskutoční aj panelová diskusia o SMM. Na nej uvidíte 6 diskutujúcich, konkrétne to budú: Josef Šlerka, Dušan Murčo, Jan Sedlák, Honza Páv, David Šmehlík a Branislav Širilla. A jedného moderátora – mňa ;)

Potom sa už môžeme venovať večernému rautu, ktorý netreba zbytočne rozoberať. Všetci vieme na čo rauty sú ;) Ak ste mali na mysli networking, tak ste mysleli správne ;)

Samozrejme konferencia pokračuje aj v sobotu, ktorá sa začne netradične hĺbkovou meditáciou.  Po piatkovom raute viac ako príjemná správa ;)  Tak ako v piatok, konferencia bude prebiehať opäť v dvoch sálach. Okrem prednášok nás potom ešte čaká tombola o hodnotné ceny.

Ako vidíte tak ide o naozaj veľkú konferenciu, pričom cena je viac ako príjemná. Štandardná cena vstupeniek je 240 eur (už s DPH) a študenti si zaplatia 120 eur (s DPH). Ku každej vstupenke získate ešte aj jednu z troch kníh podľa vlastného výberu. Registrovať sa môžete priamo na webe alebo sa staňte najskôr fanúšikom konferencie na Facebook-u a získajte 7% zľavu.

 A teraz už k samotnej súťaži. Pre jedného výhercu tu mám pripravenú jednu voľnú vstupenku na konferenciu Manager Expo. Súťaž bude naozaj jednoduchá. Ako som už písal, tak v piatok budem moderovať panelovú diskusiu o social media marketingu. Napíšte teda do komentárov, akú otázku by ste sa vy spýtali diskutujúcich, keby ste moderovali túto panelovú diskusiu. Budúci týždeň v stredu vyžrebujem náhodne zo všetkých komentárov jedného výhercu, ktorý získa voľný vstup na konferenciu.

A to ešte nie je všetko :) Pre 2 najrýchlejších, ktorí majú záujem zúčastniť sa konferencie tu mám vstupenky len za 120 eur (s DPH) namiesto štandardných 240 eur . Kto má záujem nech mi pošle email na michal(at)chbs.sk a sú jeho :)

V spolupráci s organizátormi myslíme aj na študentov, keďže oni sú naša budúcnosť. Preto ak sa študentom zdá ceny vysoká, alebo potrebujú pomôcť s ubytovaním tak stačí keď mi napíšu email na michal(at)chbs.sk a niečo vymyslíme.

A teraz je to už naozaj všetko ;) Teda ešte nie :) Nezabudnite sa stať fanúšikmi konferencie a sledujte ich novinky na Twitteri.

P.S. Nakúpili sme ako firma trošku lístkov. A keďže chcem ísť do neba, tak každý kto sa zapojí do súťaže si môže u mňa kúpiť lístok za 150 eur :) Zvyšok zadotujem ja :)

pošli na vybrali.sme.sk Páčil sa ti článok? Tak ho pošli, alebo mu pridaj hlas na vybrali.sme.sk

20 Responses to Manager Expo – konferencia na tému Social Media Marketing & Time Management

Avatar

wajco

September 9th, 2011 at 9:14

Sledujem to na viacerých projektoch, že aj keď majú fanúšikov/followerov drvivá väčšina je pasívna. Aj tu som prekvapený, že reagujem ako prvý.
Otázka : Je dôležitejší počet fanúšikov/followerov alebo ich aktivita ? A ako získať aktívnych ?

Avatar

Monika Zbínová

September 9th, 2011 at 12:33

Chcela by som sa opytat (panov humoristov)…
Ze na ake socialne siete na Slovensku sa oplati orientovat (vo vseobecnosti) okrem Facebooku a Twitteru? Co sa povazuje u nas za tak vyuzivanu siet, do ktorej sa oplati “investovat” marketingove aktivity?

Avatar

hrki

September 9th, 2011 at 12:50

1. ci a ak ano, tak ako, vyuzivaju linkedin.com a s akymi vysledkami (mozu aj porovnat s twittrom a fb)

2. ci pouzivaju soc. siete aj s inym cielom ako primarne vytvorenie fanpage na komunikaciu zo zakaznikmi a oznamovanie sutazi a akcii. (napr. ako jeden z prostriedkov pre SEO, alebo nejake dalsie vyuzitia)

Avatar

Eva

September 9th, 2011 at 19:09

Kedy odporúčajú mediálni marketéri mlčať? (Nekomunikácia ako forma mediálnej komunikácie)

Avatar

Gapko

September 10th, 2011 at 10:01

Wajco podľa mňa nie je dôležitá priamo, ale nepriamo je dôležitá napr. na facebooku si predstav, že sa ti pridá jeden neaktívny fanušík ktorý sa kamaráti s niekým ktorý si to všimňe a ten bude potom aktívny. Je tam nejaká úmera predstavoval by som si to ako obdĺžnik aby obsah bol väčší sú dôležité oba faktory, ale zas inú váhu má aktívny fanušík najmä pri vysokošpeciálnych veciac. A ja som ešte nereagoval, lebo nemám rozmyslenú otázku.

Monika:
1. Hrki má pravdu, ale tu podľa mňa strašne záleží na to na aké ciele chceš danú sociálnu sieť, ak by si mala kapeku bolo by vhodné napr Myspace.

2. hrki odpovedal podobne ako by som ja odpovedal

Eva: podľa toho čo som čital v tejto knihe http://www.martinus.sk/?uItem=96392 a stotožnujem sa s tým odporúčam komunikovať stále. (samozrejme sa to netýka politiky, najmä sa to týka PR)

Avatar

samarket

September 10th, 2011 at 10:23

Prečo sa Twitter na Slovensku v porovnaní s USA alebo aj inými krajinami skoro vôbec medzi bežnými ľuďmi neujal?

Avatar

Pepo

September 10th, 2011 at 11:35

Ak máte FB page, tak aký je odporúčaný počet statusov za deň, poprípade za týždeň ? Koľko statusov za týždeň ľudia neberú ako spam a pri koľkých im už začne liezť na nervy stránka a opúšťajú ju, poprípade už prehliadajú statusy ?

Avatar

Jaroslav Mráz

September 10th, 2011 at 13:38

Ja by som sa opytal:
Aky obsah sirite pocmou socialnych sieti?

Aky s nich je najuspesnejsi? (Fotky, videa, linky,….)

Ked chcete nieco pomocou socialnej siete posunut ludom (texty, clanky zvestovania ….) davate obsah priamo na socialnu siet alebo najprv na blog ci stranku a zdielate iba odkaz? (skusensoti)

a posledna otazka Ked blogujete pouzivate svoj osobny na vlastnej domene (wordpress .. ako tento) alebo verejny blog (sme.sk, hnonline atd…)

Avatar

Radka

September 10th, 2011 at 21:02

Moje otázka by byla následující: náhodou zjistíte, že někdo založil “anti-fan” stránky vašeho produktu nebo služby na Facebooku. Jak bych se měla jako majitel “fan stránky” zachovat? Co byste mi doporučili, abych učinila?

Avatar

strakajakub

September 11th, 2011 at 18:51

Kedy ste si začali uvedomovať potrebu marketovať cez sociálne siete a nakoľko sa to odklonilo od prvotných predstáv? Myslíte si, že je dôležitejší zaujímavý content alebo aktivita na page/twitter accounte?

Kedy u nás prerazí Twitter, ak vôbec?

Avatar

Rado

September 12th, 2011 at 12:58

Ako meriate prínos sociálnych sietí pre produkt/službu a aké nástroje používate na hodnotenie rentability, resp. analytiku?

Avatar

Draex_

September 12th, 2011 at 14:32

Približne koľko percent fanúšikov, ktorý stránku “lajknú” iba pre nejakú výhodu (napr. súťaž, zľavu) je aktívnych?

Avatar

Gapko

September 14th, 2011 at 9:33

Ja by som mal otázku, či už niekto z nich rozbehol na sociálnych sieťach nejaký viral marketing, ak áno aký? A celkovo aký majú názor na viral marketing, či sa dá robiť cielene a s akou úspešnosťou

Avatar

Daniel Krakovský

September 14th, 2011 at 10:16

Moja otázka: Akou formou nalákať čo najviac užívateľov / followerov na sociálne siete? Čo je najefektívnejší prostriedok – súťaže o zľavy, veci grátis, prípadne len klasická komunikácia, offline marketing, veci zo zákulisia?

Avatar

Michal Králik

September 14th, 2011 at 10:21

Aký máte názor na dvojjazyčnú komunikáciu na sociálnych sieťach? Ako, resp. v akom jazyku by mal podľa vás komunikovať hotel patriaci do zahraničnej siete, ktorého drvivá väčšina klientov pochádza zo zahraničia, no zároveň chce oslovovať aj miestnu komunitu?

Avatar

Miro

September 14th, 2011 at 10:28

Moja otázky do pléna:

Pre firmy – Podľa čoho si vybrať spoločnosť na social media marketing? Počet followerov, case studies, atď.?

Ako hodnotiť ROI social marketingu?

Ak môj biznis nemá fyzickú location, ako môžem robiť location-based marketing?

Niečo o analyticky, jej efektívnosti, ale to už písal @Rado.

Avatar

Pavol Holes

September 14th, 2011 at 16:37

Oplati sa vobec venovat marketingove aktivity, podla vasho nazoru na Slovensku, do Facebookovych fanpage, pokial ste firma (pravnicky subjekt, nie zivnostnik) a vasi zakaznici su IBA firmy? Co twitter? Linkedin?

Avatar

Tatiana Petrikova

September 14th, 2011 at 16:42

Je efektivny social media marketing pre vsetky podnikatelske smery? Moze priniest kazdej oblasti novych klientov?

Avatar

Tomáš Gluchman

September 14th, 2011 at 16:58

Ja by som sa pánov marketéristov spýtal, ako vidia budúcnosť súčasnej podoby sociálnych sietí a kam sa dá v dnešnom stave až dostať (v rámci komunikácie na socnetoch, ich penetrácie, a p.). Ak by zostal čas, začal by som rozoberať etiku v sociálnych sieťach, jednak z hľadiska komunikácie (diskusie/dialógu), ale tiež aj z hľadiska propagácie (monológ – iniciátor dialógu).

Avatar

NETOR

September 29th, 2011 at 13:17

samarket: Twitter sa na Slovensku a v Čechách neujal, pretože máme inú mentalitu ako američani…Američani sú komunikatívnejší než my. Na to sa asi nedá inak odpovedať. Pozrite sa na túto zaujímavú infografiku http://www.infografiky.cz/2011/08/29/infografika-jak-se-americani-stavi-k-socialnim-mediim/

Comment Form

O mne

Marketér, lektor, bloger, mudrlant a zanietenec do Facebooku. Články na tomto blogu vyjadrujú moje osobné postoje. Kontakt: michal(at)chbs.sk

Zaujímavé odkazy

Využívate bartrový obchod? Zaregistrujte sa na Bartrujeme a pridajte sa ku firmám, ktoré majú záujem o bartrový obchod.

Najnovšie komentáre

skuska