Október 19, 2010 | In: Facebook, Marketing, Reklama

Ach jaj. Nokia sa chváli, alebo Arthur Media je zas off topic

Arthur Media asi považovala za dôležité sa pochváliť tým, ako spravuje stránku slovenskej Nokie. Nebolo by na tom nič zlé, keby sa nechválila niečim čo nie je pravda. Dnes na medialne.sk vyšla ich PR správa, že slovenská Nokia je medzi 10 najväčšími TOP slovenskými značkami. Trošku im to vyvrátim a ukážem ako sa Arthur Media chváli blbosťami. 1. Stránka slovenskej Nokia lákala užívateľ na súťaže, ktoré predpokladám nemala schválené od Facebook-u. Navyše ich prevedenie stránky je fail ako hrom. Venoval som im celý článok. Prečítať si ho môžete tu.

2. Vraj je medzi 10 najväčšími top značkami na Slovensku. Fúúha, tým sa treba pochváliť. :)  Je síce pravda, že web facebakers.com poskytuje celkom prehľadné a pravdivé štatistiky, ale nie vždy sú tam všetky stránky. Ja len po pár hľadaniach som našiel stránky, ktoré v štatistikách nie sú. Napríklad: martinus.sk s viac ako 38 tisíc fanúšikov, Audi Slovensko s viac ako 6tisíc fanúšikmi, Nový Čas s viac ako 21 tisíc fanúšikov a množstvo ďalších. Ktoré sú tiež značkami, takže celá slovenská Nokia sa možno ocitne niekde až v druhej dvadsiatke. Takže ďalší FAIL v PR správe. Celkovo druhý.

Napísal som aj pani Petríkovej do Nokie, či mi zodpovie pár otázok. Žiadal som odpoveď na nasledovné otázky:

1. Stránku spravujete Vy alebo Arthur media.
2. kto je zodpovedný za obsah na stránke?
3. Ste si vedomá, že Vaša stránka porušuje pravidlá Facebook-u?
4. Ste spokojná s výsledkami Vašej kampane? Splnila očakávania?

Zatiaľ presne odpovede nemám nakoľko pani Petríková je zaneprázdnená a otázkam sa bude venovať v dohľadnej dobe.

A tu máme aj ďalší dôvod prečo nečítam medialne.sk Je to len o  PR správach, ktoré nie sú niekedy ani pravdivé. Ale zverejniť ich treba, keď už nám za ne zaplatili. (Braque ma upozornil, že medialne uverejňuje správy zadarmo. My keď sme posielali, tak ich však nezverejnili a odkázali nás na cenník, sekcia reklamný článok) A to nevravím o tom, že medialne samotné tiež porušuje pravidlá na Facebook-u. Viď článok o medialne.sk

Aktualizácia streda:
Odpoveď pani Petríkovej v plnom znení: “ďakujeme za Váš záujem o aktivity spoločnosti Nokia Slovensko na Facebooku. Vzhľadom na často sa meniace pravidlá upravujúce možnosti promotion aktivít na fanúšikovských stránkach sme v minulosti ex post zistili nedostatky, ktoré sme bezodkladne napravili. Všetky naše súťaže už výhradne realizujeme prostredníctvom Ovi Mailov, čím napĺňame pravidlo Facebooku (V Section 4. Publicizing a Promotion on Facebook: You do not need our prior written approval if you are publicizing a promotion that is administered completely off of Facebook.)”

pošli na vybrali.sme.sk Páčil sa ti článok? Tak ho pošli, alebo mu pridaj hlas na vybrali.sme.sk

3 Responses to Ach jaj. Nokia sa chváli, alebo Arthur Media je zas off topic

Avatar

Michal Dragan

Október 19th, 2010 at 12:15

Blog: Arthur Media a ich PR správa :"Trošku Vás klameme, dúfam, že nám odpustíte." http://tinyurl.com/3anbr3c

Avatar

braque

Október 19th, 2010 at 14:32

medialne.sk ako jedno z mala medii zverejnuje PR spravy bezplatne, v osobitnej rubrike.
Zaroven nezodpoveda za ich obsah,takze ta kritika ide IMHO trochu mimo nich.

To ze si tam Nokia pise blbosti je ina vec.

Avatar

Smith

Október 19th, 2010 at 15:12

potom sa medialne ospravedlňujem. o tejto veci som nevedel, nakoľko mi ked sme posielali neuverejnili ani jednu. Navyše aj v cenníku je reklamný článok, takže o tom ani nemohol vedieť.

Comment Form

O mne

Marketér, lektor, bloger, mudrlant a zanietenec do Facebooku. Články na tomto blogu vyjadrujú moje osobné postoje. Kontakt: michal(at)chbs.sk

Zaujímavé odkazy

Využívate bartrový obchod? Zaregistrujte sa na Bartrujeme a pridajte sa ku firmám, ktoré majú záujem o bartrový obchod.

Najnovšie komentáre

skuska