Marec 29, 2011 | In: Marketing

Nový agregátor Zlavy.in

Kto by nemal rád zľavy? Koncepciu zľavových serverov odštartoval v USA zľavový portál Groupon. Jeho tvorcovia iste netušili aký úspech sa dostaví.  V poslednom čase sa aj u nás a v Čechách priam roztrhlo vrece so zľavovými servermi.

Počet zľavových serverov v Čechách sa blíži k číslu 200, na Slovensku je to okolo 50. V Čechách mali 3 najlepšie servery v roku 2010 nasledujúce tržby:

  • Slevomat.cz – 120 miliónov Kč
  • Zapakatel.cz - 53 miliónov Kč
  • Vykupto.cz - 32 miliónov Kč

Obrat českých zľavových serverov dosiahol v roku 2010 viac než 330 miliónov Kč a servery svojim klientom ušetrili okolo pol miliardy Kč. A toto číslo už nie je na zahodenie.

Na Slovensku sa tento trend hromadného nakupovania postupne dostáva do povedomia ľudí. Podľa prieskumu spoločnosti Mediaresearch, viac než 87% slovenských používateľov ešte na zľavovom serveri nenakúpilo alebo o ich existencii ešte nevie. Iba 12% internetovej populácie na Slovensku má skúsenosť s nákupom na zľavových serveroch. Výrazne dominujú užívatelia vo veku od 15 do 24 rokov. Pozitívom je však fakt, že až 97% tých, ktorí na zľavovom serveri nakúpili, boli s úrovňou nákupu spokojní.

So stúpajúcim počtom zľavových serverov dostávajú svoj priestor zľavové agregátory. Ak chcete mať prehľad o všetkých zľavách, je príliš náročné navštevovať každý deň všetky servery. Túto prácu za vás spraví práve zľavový agregátor. Všetky zľavy nájdete na jednom mieste.

Môj kamarát spustil tento týždeň nový Zľavový agregátor Zlavy.in. Jeho tvorcovia vsadili na jednoduchosť a prehľadnosť. Jednotlivé ponuky sú podľa tagov radené do obľúbených kategórií. Zákazník si teda môže jednoducho prehliadať len tie zľavy, ktoré ho zaujímajú. Hlavný konkurenčný dôraz si Zlavy.in kladú na regiónálne cielenie. Zľavy pre každý región tu nájdete na samostatných subdoménach.

Ak chcete mať pravideľný prehľad o nových zľavách pre váš región a obľúbené kategórie, pridajte svoj e-mail do mailing listu a nové zľavy nájdete každé ráno vo vašej mailovej schránke. Ak sa vám Zlavy.in páčia, môžete ich sledovať aj na stránke na Facebooku.

Budem rád, ak si tento zľavový agregátor prezriete a môjmu kamošovi poskytnete spätnú väzbu napríklad v komentároch k tomuto článku alebo minirecenziou na svojom blogu.

pošli na vybrali.sme.sk Páčil sa ti článok? Tak ho pošli, alebo mu pridaj hlas na vybrali.sme.sk

2 Responses to Nový agregátor Zlavy.in

Avatar

Matej

Marec 29th, 2011 at 11:50

v pohode, prehladny, aj tak budem asi pouzivat zlavy.sme.sk, som si na to zvykol, ze ked pozeram sme tak si kliknem aj na zlavy.

Vadi mi tam to odporucte znamym – dnes su snad vsetky displeje 16:9, nehovoriac o netbookoch a berie to uz z obmedzeneho priestoru – vnimam to rusivo.

A ten newsletter tiez, ten je ale asi potrebny…

taggovanie hodnotim pozitivne

Avatar

Janka

Jún 10th, 2011 at 11:50

ja pouzivam tento je v pohode: http://www.tipnazlavy.sk/

Comment Form

O mne

Marketér, lektor, bloger, mudrlant a zanietenec do Facebooku. Články na tomto blogu vyjadrujú moje osobné postoje. Kontakt: michal(at)chbs.sk

Zaujímavé odkazy

Využívate bartrový obchod? Zaregistrujte sa na Bartrujeme a pridajte sa ku firmám, ktoré majú záujem o bartrový obchod.

Najnovšie komentáre

skuska