November 9, 2011 | In: Nezaradené

Ako ma Shoppie.sk napálilo

Dnes sa nám začala súťaž o najrýchlejšieho Twitteristu na slovenskom Twitteri, kde ak ste sa zapojili máte možnosť vyhrať smartphone a ako bonus aj prestížny titul Narýchlejší Twitterista. (najrýchlejší ako najrýchlejší)

Súťaž nám ráno začala hneď s pár problémami, keď bola chyba v pravidlách súťaže. To bol len začiatok.  Následne bolo zablokované prvé konto, z ktorého išli súťažné tweety. Neskôr Shoppie.sk vytvorilo druhé konto, ale to tiež dlho nevydržalo a bolo zablokované. A teraz sa súťaží s tretím kontom, ktoré hádam vydrží až do konca súťaže.

Väčšina z nás sa na tom celkom príjemne bavila a tak vznikali aj zaujímavé tweety:

Ano Magazín: Hľadá sa najrýchlejší twitterista v najpomalšej súťaži. Presne to je #najtwitterista.
Peter Druska:  Želám si smartfón, #najtwitterista padá :-D

A bavilo sa aj samotné Shoppie:  Nasa sutaz je vacsia zabava, ako by sme boli byvali cakali. #najtwitterista

Od rána sa však na Twitteri riešilo, ako je zabránené tomu, aby niekto nevyužíval Twitter API. A ako sa zistilo tak pravdepodobne nijak. Shoppie.sk zareagovalo tým, že “ princip pre druhe kolo bude trochu iny, takze nikto sa nemusi zaoberat pisani API. strata casu.” – čo je síce pekné, ale prd platné pre tých čo vypadli v prvom kole. Tým to už bude na dve veci.

Najviac ma však napálilo Shoppie tým, že mi z ničoho nič napísali na Twitteri správu “v pohode chod vyvencit psa. mas este dost casu. aj obed stihas.toto je za to, ze nam davas kvalitny feedback :).ochranu proti API riesime.” – vravím si super, aspoň konečne vyvenčím psa, ktorý už bol na roztrhanie.

Na jednej strane som bol rád, na druhej to zas bolo na hrane. Dostali info aj ostatní? Ale nejak som riešil to prvé a išiel som so psom von. Aké bolo moje prekvapko keď som a vrátil? Žiadny čas som už nepotreboval. V pavúku som už bol nasadený a nemal som šancu reagovať. Teda, reagovať som mohol, ale po funuse, keď už bolo neskoro. Tweet som odoslal až keď som si aktualizoval twitter. (asi minútu neskôr ako bol pridaný tweet). Keď som mimo WiFi nemám nastavené upozornenia. Hlavná vec, že mám času dosť, že Shoppie?

Týmto ti milé Shoppie ďakujem, že si ma uprednostnil pred ostatnými súťažiacim a zároveň ďakujem, že som nedostal ani poriadnu šancu zapojiť sa do súťaže. A pre ostatných súťažiacich jedna rada – nemusíte používať API. Stačí keď budete na Shoppie milý a možno aj vám príde takáto správa. Len si dobre rozmyslite, či ich počúvnete alebo nie. Lebo môžu aj klamať ;) A takto nám začína súťaž o prestížny titul, ktorý nakoniec nebude až taký prestížny keď viete ako na to.

Aktualizácia:

Martin Woska mi na FB napísal vyjadrenie Shoppie:  “Sorry Michal, sam si potom pisal ze chces ist skor (mas to vo vlastnom screnshote) a kedze sme ti vdacny za sirenie vysli sme ti v ustrety aj sme ta dali skor co by sme pre nikoho ineho neurobili. Je nam luto ze ti to nevyslo, ale prehral si uplne legalne. “

Áno je to aj v screnshote, ale nikto zo Shoppie mi neodpísal, takže som rátal, že platí prvá verzia, že mám čas. Slušnosť káže odpísať, keď nepríde odpoveď tak si človek berie prvú správu, či nie? . Ale to je aj tak jedno. Dôležité je: To teraz môžu súťažiaci rátať s tým, že tí, ktorí budú nápomocní budú uprednostnení? Ak áno, tak potom tu už naozaj nejde o rýchlosť.

pošli na vybrali.sme.sk Páčil sa ti článok? Tak ho pošli, alebo mu pridaj hlas na vybrali.sme.sk

1 Response to Ako ma Shoppie.sk napálilo

Avatar

Martin Palsovic

November 9th, 2011 at 16:19

Miso,

k prvemu problemu sa uz vyjadril Mato Woska, ja len dodam vysvetlenie k APIcku.

Kontrolujeme kazdy jeden tweet podla toho, odkial vzisiel. Zatial neboli ziadne problemy s ani len podozrivymi tweetmi, vsetko prebehlo v poriadku.

Ak by chcel niekto vyuzivat APIcko, tak si potrebuje zaregistrovat svoju Twitter APPku s urcitym nazvom. Ak my uvidime, ze tweet isiel cez API z nejakej APPky, ktora nie je vseobecne znama a pouzivana (napr. TweetDeck), tak to budeme preverovat – a ak to bude APPka zalozena podozrivo pred dvoma dnami a pofidernym nazvom, tak nieco nie je v poriadku a budeme to riesit.

M

Comment Form

O mne

Marketér, lektor, bloger, mudrlant a zanietenec do Facebooku. Články na tomto blogu vyjadrujú moje osobné postoje. Kontakt: michal(at)chbs.sk

Zaujímavé odkazy

Využívate bartrový obchod? Zaregistrujte sa na Bartrujeme a pridajte sa ku firmám, ktoré majú záujem o bartrový obchod.

Najnovšie komentáre

skuska