Október 24, 2010 | In: Facebook, Marketing

Ako nalákať ovce na FB stránku?

Chcete získať na Vašej Facebook stránke množstvo fanúšikov za čo najrýchlejší čas? A chcete naozaj takých, ktorí si asi nikdy u Vás nič nekúpia? Hlavne keď predávate tovar za viac ako 30 tisíc eur? O tom, že na Slovensku pravidlá porušujú hlavne tí najväčší, ktorí majú rozpočty v tisícoch eur som už písal v predchádzajúcich článkoch. Napríklad o Nokii, medialne.sk a zas o Nokii. A máme tu ďalšieho zástupcu z radov najvňčších hráčov na trhu.  Ide o Mercedes-Benz Slovakia s.r.o., ktorý si na svojej stránke robí marketing ako sa robiť nemá. Prečo:

1. Firma si ani neupravila URL stránky. Stále používa pôvodný tvara http://www.facebook.com/pages/Mercedes-Benz-Slovakia/135975463100314

2. Namiesto toho Vás naláka na možnosť vyhrať Mercedes na víkend.  To, že majú aj officiálne pravidlá súťaže je fajn, len škoda, že si neprezistili aj pravidlá súťaží na Facebook-u. Inak by vedeli, že podobná súťaž by im neprešla.

3. Ak už Vám fanúšikovia neskočia na možnosť vyhrať Mercedes na víkend tak ich motivujte darčekmi. Darčeky sú fajn, hlavne ak sú aspoň trošku zaujímavé.

Je naozaj škoda, že firmy, ktoré by mali ukazovať ako to robiť to robia presne naopak a ukazujú ako to nerobiť. A hlavne, na to, že ponúkajú Mercedes na víkend alebo rôzne darčeky majú len niečo málo viac ako 700 fanúšikov. Čo je dosť málo. A hlavne, koľko z tých 700 je majiteľom Mercedesu alebo si ho niekedy vôbec kúpi? Otázky na zamyslenie pre Mercedes.

P.S. Na porušenie podmienok som Mercedes upozornil, ale nikto nereagoval.

pošli na vybrali.sme.sk Páčil sa ti článok? Tak ho pošli, alebo mu pridaj hlas na vybrali.sme.sk

3 Responses to Ako nalákať ovce na FB stránku?

Avatar

Martin

Október 25th, 2010 at 15:51

Niekedy sa ta URL na FB neda hned nastavit.

Avatar

Smith

Október 25th, 2010 at 16:58

dá sa spraviť hneď ako je 25 fanúšikov. Takže Mercedes mal času až až

Avatar

Martin z rozhladna.sk

Október 26th, 2010 at 21:21

Toto mi pripadá tak, že niektoré firmy “idú po cene” na nesprávnych miestach…

Comment Form

O mne

Marketér, lektor, bloger, mudrlant a zanietenec do Facebooku. Články na tomto blogu vyjadrujú moje osobné postoje. Kontakt: michal(at)chbs.sk

Zaujímavé odkazy

Využívate bartrový obchod? Zaregistrujte sa na Bartrujeme a pridajte sa ku firmám, ktoré majú záujem o bartrový obchod.

Najnovšie komentáre

skuska