September 28, 2010 | In: Facebook, Marketing

Nokia? Veľký FAIL celej agentúry

Väčšina ľudí sa na Facebook-u rado inšpiruje zahraničnými stránkami alebo väčšími slovenskými. Ja niekedy tiež pozriem ako sú na tom v zahraničí a nechám sa rád inšpirovať. Ale čo rozhodne neodporúčam je inšpirovať sa slovenskou Nokiou. Agentúra tam predvádza presne to, čo by sa robiť nemalo. Dôvodov je hneď pár.

Na stránke viazne komunikácie medzi adminom stránky a fanúšikmi. Fanúšikovia si postujú na nástenke nie vždy súvisiace odkazy (viď screen) posledný je pred 22 hodinami. To je dosť času aby to admin premazal alebo niečo napísal. Prípadne nastavil iba zobrazovanie príspevkov stránky.

Ako aj pri predchádzajúcich kampaniach využíva Nokia PPC na Facebook-u. Tu však reklama je jednak nastavená tak, že aj keď mieri priamo na stránku na FB sa otvorí v novom okne a taktiež chýba landing page. Nokia pred tým propagovala testovanie nového modelu, ak ste čakali, že budete presmerovaný na landing page s viac info ostali ste sklamaní. reklama Vás nasmerovala na nástenku Nokie, kde všakinfo ako sa zúčastniť testovania bola úplne naspodu pod fanúšikovskými príspevkami.

Teraz Nokia zas propaguje, že si môžete prezrieť online testovanie. Opäť chýba landing page kde by bolo info a treba ho hľadať na nástenke.

A to ešte nesmieme zabudnúť na veľkú letnú súťaž o lístky na Pohodu, ktorá bola úplne proti pravidlám. Takto to vyzerá, keď sa firma spolieha na agentúru, ktorá nemá o FB ani potuchy.

pošli na vybrali.sme.sk Páčil sa ti článok? Tak ho pošli, alebo mu pridaj hlas na vybrali.sme.sk

7 Responses to Nokia? Veľký FAIL celej agentúry

Avatar

Michal Dragan

September 28th, 2010 at 12:58

O tom, že aj veľké firmy ako Nokia alebo veľké agentúpry dokážu robiť riadne chyby. Alebo inak, Nokia na FB :) http://tinyurl.com/32p8mx5

Avatar

Tom@S

September 28th, 2010 at 13:40

Najhorsie ked to zveria agenture, ktora nema precitane ani pravidla. To tiez nie je ojedinely jav.

Avatar

Najväčší ignorujú pravidlá! « Midra blog

Október 5th, 2010 at 8:46

[...] príkladom je aj slovenská Nokia, ktorej som venoval celý článok, lebo to čo oni predvádzajú je nepochopiteľné. Zaujímalo by ma, čo v tej ich agentúre [...]

Avatar

Michal Dragan

Október 19th, 2010 at 11:44

Nechutna PR sprava od Arthur Media na medialne http://tinyurl.com/PRsprava . Hlavne ked porusuje pravidla vid http://tinyurl.com/32p8mx5

Avatar

Ach jaj. Nokia sa chváli, alebo Arthur Media je zas off topic « Midra blog

Október 19th, 2010 at 13:13

[...] Arthur Media asi považovala za dôležité sa pochváliť tým, ako spravuje stránku slovenskej Nokie. Nebolo by na tom nič zlé, keby sa nechválila niečim čo nie je pravda. Dnes na medialne.sk vyšla ich PR správa, že slovenská Nokia je medzi 10 najväčšími TOP slovenskými značkami. Trošku im to vyvrátim a ukážem ako sa Arthur Media chváli blbosťami. 1. Stránka slovenskej Nokia lákala užívateľ na súťaže, ktoré predpokladám nemala schválené od Facebook-u. Navyše ich prevedenie stránky je fail ako hrom. Venoval som im celý článok. Prečítať si ho môžete tu. [...]

Avatar

Ako nalákať ovce na FB stránku? « Midra blog

Október 24th, 2010 at 19:23

[...] ktorí majú rozpočty v tisícoch eur som už písal v predchádzajúcich článkoch. Napríklad o Nokii, medialne.sk a zas o Nokii. A máme tu ďalšieho zástupcu z radov najvňčších hráčov na [...]

Avatar

Súťaže už bez súhlasu a reklamy « Midra blog

December 2nd, 2010 at 12:32

[...] súťaže ako robila Nokia, Medialne.sk a ďalší sú stále proti pravidlám Facebook-u. Netreba zabudnúť na to, že [...]

Comment Form

O mne

Marketér, lektor, bloger, mudrlant a zanietenec do Facebooku. Články na tomto blogu vyjadrujú moje osobné postoje. Kontakt: michal(at)chbs.sk

Zaujímavé odkazy

Využívate bartrový obchod? Zaregistrujte sa na Bartrujeme a pridajte sa ku firmám, ktoré majú záujem o bartrový obchod.

Najnovšie komentáre

skuska